Protecția consumatorului este un aspect important și legea de bază privind sistemul de plăți a RM (Legea cu privire la serviciile de plată și moneda electronică, nr. 114 din 18.05.2012), tratează acest aspect într-o modalitate adecvată, care prevede detalii referitoare la transparență de prestare a serviciilor de plată, obligațiile băncilor și a altor prestatori de servicii de plată, precum și drepturile consumatorilor, atunci când utilizează serviciile și instrumentele de plată.

În cazul unei plîngeri care nu este soluționată conform procedurii băncii de către managementul acesteia, ai dreptul de a face apel către Agenția de Protecție a Consumatorului, organ responsabil de protecția consumatorului pe întreg teritoriul Moldovei. Agenția de Protecție a Consumatorului este afiliată Ministerului Economiei, şi este responsabilă de asigurarea politicii de protecție a consumatorilor şi reglementarea se implementează cu prestatorii de produse şi servicii publicului larg din Moldova. Detalii privind contacte pot fi găsite pe pe: www.ncu.moldova.md

Poșta MoldoveiBC „Comerţbank” S.A.BC “Victoriabank” S.A.BC „Moldova-Agroindbank”S.A.BC “Moldindconbank” S.A.BC „EuroCreditBank” S.A.FinComBank S.A.BC ”Energbank” S.A.BC „ProCredit Bank” S.A.BCR Chişinău S.A.BC “Eximbank” S.A.BC „Mobiasbancă” S.A.ÎM «OSMP-M» SRLSC „MMPS COM” SRLPaymaster SRL„Artosis” SRL„Plată Online” SRL„Paynet Services” SRL

022 27 00 44 – Secția Relații Clienți

022 839 777

022 210 202

022 268 998

0 800 111 11

Serviciu suport carduri 24/24: 022 548 940

0 800 500 20

022 269 999

022 858 000

0 800 000 10

0 800 222 27 – Apel gratuit din orice reţea națională fixă sau telefon public

022 265 555 – Apel din orice reţea tarif standard

022 600 000

022 256 456

022 844 301

022 813 030

022 855 888

060 608 886

078 662 222

022 837 155

Luni-Vineri 09:00 – 18:00

022 221 720

022 222 233